AKVIZIČNÍ OBCHODNÍK
Máš rád/a výzvy a v obchodním světě už jsi něco zažil/a? Co tak si dennodenně dopřávat autoturistiku a s ní spojené návštěvy u zákazníků? Pokud hledáš něco podobného, tak my hledáme právě Tebe.
AKVIZIČNÍ OBCHODNÍK
Tvým denním „ chlebem“ bude špičková péče o portfolio stávajících zákazníků, stejně jako vyhledávání nových obchodních příležitostí, navazování kvalitních vztahů a pomoc s orientací v našich produktech. Cílem obchodního týmu je přinášet dostatek objednávek pro naplnění výroby.
Čemu se bude věnovat akviziční obchodník?
- Budování a udržování kvalitních vztahů s klíčovými zákazníky a aktivní práce s nimi s cílem zvýšit objem prodeje.
- Získávání nových zakázek a zákazníků v oblasti B2B.
- Analýza trhu a konkurence.
- Pravidelné plánování nových akvizic a obchodních schůzek u zákazníků v závislosti na aktuálním období (osobně, online) v rámci ČR a SR.
- Příprava nabídek a jejich následné monitorování.
- Vedení záznamů v CRM.
- Aktivní spolupráce na vylepšení produktů a zefektivnění procesů.
- Šíření dobrého jména firmy a povědomí o značce.
- Spolupráce s nadřízeným při plánování obratů a zvyšování zisků pro další období.
- Spolupráce s ostatními kolegy v týmu.
- Odpovědnost za dosažení prodejního plánu.
Co Ti nabízíme my?
- Práci na HPP.
- Pružnou pracovní dobu.
- Motivující finanční ohodnocení a bonusový systém odpovídající výkonu.
- Po zapracování další firemní benefity (sick days, více dovolené dle odpracovaných let, auto k osobním účelům, příspěvek na penzijní připojištění, odborná školení, slevy na firemní produkty).
- Mobilní telefon a notebook.
- Portfolio stálých i potenciálních zákazníků.
- Práci v dobrém kolektivu a zázemí rodinné společnosti.
- Zaškolení a podporu od svých kolegů.
- Pozitivní a férový přístup nadřízených.
Hledáme Tebe, pokud
- máš prokazatelné zkušenosti z obdobné pozice,
- máš příjemné vystupování, komunikační a vyjednávací dovednosti,
- víš, jak budovat a udržovat dlouhodobé vztahy se zákazníky,
- ti analytické a strategické myšlení není cizí,
- máš schopnost kombinovat servis a hledání nejlepší cesty k dosažení spokojenosti klienta a dosažení obchodních výsledků,
- jsi proaktivní a nechybí ti obchodní myšlení,
- máš pozitivní postoj a přístup k práci,
- jsi iniciativní a flexibilní,
- se jen tak nevzdáš, jsi odvážný/á a vytrvalý/á, orientovaný/á na výsledek,
- jsi zodpovědný/á, efektivní a férový/á,
- se umíš vcítit do potřeb zákazníka,
- jsi aktivní řidič/ka,
- se domluvíš anglicky (není podmínkou, ale výhodou),
- umíš uživatelsky pracovat na PC.
Zaujali jsme Tě? To je dobře, my už netrpělivě vyhlížíme Tvoje CV a těšíme se, až Tě poznáme osobně. Svůj životopis nám pošli na e-mail: p.neudeckerova@montis.cz. Odpovíme do 5 pracovních dnů.
Zpět na výpis pracovních pozic.
Zpět na hlavní stránku.
Poslat CV